luni, 23 februarie 2015

Lunea

     Bună ziua, dragi iubitori de ponei. Eu sunt RainbowFeather și azi e luni „;(”. URĂSC LUNEA! Lunea e cea mai urâtă zi din săptămână pentru că am FOARTE,  FOARTE MARE GHINION. Azi au avut cei de a 8-a simulare și a fost nebunie! Din oră în oră ne-am mutat dintr-o clasă în alta. În total au fost 7 clase în care am cotrobăit! Nici nu am apucat să mănânc pachetul! Abia înainte de ora de sport am luat niște guri din el. Partea cea mai rea este că și mâine va fi la fel. Măcar vom face ora de engleză la noi în clasă (sper). Azi mănânc budincă de vanilie și mă relaxez. SUNT TERMINATĂ ȘI MĂ DOR TOATE! Și în postarea trecută (abia acum mi-am adus aminte de asta) am uitat să vă spun ceva: mai e un site de teste și dacă vreți să îl vizitați să scrieți așa: quotev. Cam atât am avut de spus azi și îmi pare rău că e puțin știu că de obicei scriu mai mult dar sunt obosită și nu mai am flerul necesar. Până la postarea următoare PAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu