marți, 24 februarie 2015

Gata tortura

     Bună ziua, dragi iubitori de ponei. Eu sunt RainbowFeather și gata cu simularea și cu înghesuirea în clase (YAAAAAAY). Această strigare este pentru o colegă de a mea pasionată de Five Night's at Freddy's: FOXY IS IN THE HOUSEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!! Tocmai ce am văzut un film despre brakdeance și am încercat și eu să dansez ca și actorii din film. Și ma-m lovi la gât. Mă doare destul de rău dar nu este pai că trece. Aseară am găsit niște ochelarii de soare care seamănă cu cei care îi are RainbowDash. I-am pus pe ochii încet pentru efect și am spus: I just become 20 precent COOLER! Cum spune RainbowDash. E SUPER! Semăn cu RainbowDash din ce în ce mai mult! Eu și cu RainbowUnity suntem ca și niște bucățele din RainbowDash și RainbowBlitz. Am uitat să vă spun: LA MULȚI ANI DE DRAGOBETE:):):):)!!!!!!!! Păi cam atât pentru azi și până la postarea următoare PAAAAAAAAAAAAAA!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu